HTML

VoMit The SouL

-konstrukció alatt-

Friss topikok

Linkblog

Kocsmulás

2010.12.30. 11:22 | -hypnotized- | Szólj hozzá!

Nos, kedden volt egy kis osztálynak szervezett kocsmulás Fregattban. Nem voltunk valami sokan, meg szinte csak csajok jöttek el (a bulizósabbak), de nem volt rossz este. Pont ideális volt a napom lezárásához. Volt nálunk Zoli, ebédeltünk, majd elment óévre. Én meg kicsit olvasgattam és készülődni kezdtem.

Természetesen utolsóként értem a helyszínre. :'D Beszélgettünk, ittam vodkaszódát (mindössze 150 HUF!), majd rendeltünk pizzát. Épp kint voltunk levegőzni Dórikával és Lillával (szinte egész este csak velük beszélgettem), amikor eltépett előttünk egy tragacs, de kb. ezerrel. Lilla: "Bírnám, ha ez hozná a pizzánkat!" És beszarás, de tényleg az hozta. :D:D Az este többi része nem volt valami nagy szám, merthogy elég nagy volt a klikkesedés, így nem igazán tudtunk mindenkivel haverkodni, de semmi gáz, így is jól éreztük magunkat.

Egyébként ha Fregattban valaki csocsózni akar, előtte törölje le a csocsóasztal üvegét ablaktisztítóval, ugyanis tiszta retek, és nem látni a kaput. -.-"

 



 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vomitthesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr222547863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása