HTML

Akkor lássunk neki...

2010.12.16. 15:30 | -hypnotized- | Szólj hozzá!

Zsófi vagyok és ez itt a blogom, amit elsősorban saját szórakozásom miatt írok. Nem tudom, milyen gyakran fogok írni, de szerintem heti egyszer minimum firkálgatok majd erről-arról, ami érdekel, ami történik velem, meg úgy általában.

Aztán pár szó rólam, hogy majd idővel érdekes legyen visszaolvasnom:

18 éves, hosszú, barna hajú, zöld szemű lény vagyok. Szeretek olvasni (kedvenc könyveimről később) szeretem a bluest és a death metalt (is). Vannak barátaim, akiket nagyon szeretek (még ha nem is mutatom ki).

Egyébként sosem szerettem bemutatkoni... Ezek csak tények, amikkel nem érdemes sokat törődni. De mégis, ha nincs, akkor hiányzik. Háát igen.

 

Egy

kép rólam.

 

 

Címkék: bemutatkozás zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://vomitthesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr12519794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása