HTML

Ha már van, akkor írok bele

2010.12.24. 23:37 | -hypnotized- | Szólj hozzá!

Ma van szenteste. Hátbizony. Idén valahogy nem sikerült ráhangolódni a karácsonyra. Ismerőseimen, barátaimon is tapasztaltam, hogy nyomottak, egykedvűek. Na mindegy, nem akarok és nincs is időm panaszkodni.

Tegnap volt egy kisebb körű borozgatás Doriánéknál, előtte ajándékoztunk. Én mindenkinek kis gyöngymikulást készítettem. Majdnem megőrültem, mire mindet megcsináltam, de megérte.:) És köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám, és valamilyen módon megajándékozott. Szeretlek titeket. <3

Itthon pedig metálkarácsony van, bizony. Kopaszkutya DVD-t kaptam. Régebben láttam a filmet, de ma már nem emlékszem, úgyhogy pont jól jött. Na meg kaptam még hetijegyet Rockmaratonra. Jó világ. :D Hugit is nevelgetjük közös erővel szüleimmel. Ma AC/DC-t hallgattattam vele, neki pedig István a király DVD-t ajándékoztak drága jó szüleim.

 

 

Amúgy szeretném kicsit egyedibbé tenni a blogom megjelenését, mert szerintem ez a sablon elég kevés. De hát nem volt jobb, én meg egy HTML-analfabéta vagyok. De talán majd valaki a segítségemre siet és szép (vagy legalábbis ízlésemnek megfelelő) outlook lesz. ;D

Búcsúzom is mára! Ezzel a jó kis B-kategóriás, tanulságos horrorfilmmel kívánok mindenkinek mindenféle elképzelhető jót!

 

 

 

Címkék: horror karácsony outlook treevenge

A bejegyzés trackback címe:

https://vomitthesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr962537748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása